Saturday 26 February 2011

Day 6:Diet Atkin dan Hadiah untuk perut!!!!

Aku dah melalui diet Atkins selama 5 hari.Perasaan gembira sbb rasa mcm perut dah kempis sikit..he..he..:-)..Apa pun akan terjawab segalanya pada hari esok. Hari ni belek2 kamera,sbb segala makanan yang aku makan ada tersimpan dlm kamera aku.Check punya check,rasa2 apa yg aku makan mcm kurang sangat.Takut jugak jadi Aneroksia Nervosa (mintak2 di jauhkan).Hari ni aku bercadang nak hadiahkan perut aku ngan buah.Rasa mcm dah lama sangat tak makan buah. Aku nak tengok juga sejauh mana berat aku turun sekiranya aku langgar pantang hari ni.Harap2 yg baca blog aku ni tak ikut jejak aku..he..he..Hari ni aku balik umah mak aku.Makanan memang mewah lah bila kat umah mak ni.Macam2 ada..So,rasanya hari macam nak makan apa yg ada kat umah mak tapi masih dalam kuantiti yg undercontrol lagi.Pehh!!!pagi2 dah ada nasi goreng pedas giler.Aku mmg tak boleh tahan kalau bab2 yg pedas2 ni.Apalagi bersarapanlah ngan 1/3 nasi goreng.
Sarapan pagi (Nasi Goreng)..jng tiru aksi ini!!!
Tengah hari aku makan kerang masak lemak cili api yg dicampur dengan batang keladi.Memang sedap tak hinggat..Aku belasah hingga tak ingat dunia..
Makan tengah hari (aku tambah 2 kali makan)
Oleh kerana manusia itu sentiasa bernafsu.Petang aku makan biskut oreo dan buah mangga sebiji.
Sedapkan kudapan aku untuk waktu petang (Jangan tiru aksi ini!!!)
Patutnya tajuk entry aku hari ni tak de kena mengena Diet Atkins patutnya.Diet aku semua dah ke laut..Apa2 pun kita tengok keputusan pada hari esok ye kawan2..:-D




No comments:

Post a Comment